NORMA – stálý růst tržeb za bio potraviny

Německý diskontní řetězec NORMA zaznamenává pravidelně dvojciferné tempo růstu v prodeji bio potravin. Od roku 2011 se dokonce podařilo zdvojnásobit tržby za bio sortiment. Již řadu let má řetězec NORMA dobrou pověst vysoce kvalitního dodavatele ekologických produktů. Vybudoval si vlastní značku NORMA Bio Sonne, u které zavádí stále nové a nové produkty a podporuje je speciálními propagačními akcemi. Upřednostňuje produkty regionálního původu, stejně jako mnoho vegetariánských, veganských, bezlepkových produktů. Spokojenost zákazníků s nabídkou se promítá do stále rostoucích tržeb z prodeje. Za posledních osm let NORMA stále překonává celkový obrat (2017: již přes 3,5 miliardy eur). Řetězec NORMA se sídlem v Norimberku je zastoupen v Německu, Rakousku, Francii a České republice více než 1450 kamennými prodejnami.

Gesund in großer Auswahl, innovativ und immer bester Bio-Qualität. Der bundesweite Discounter kündigt im Vorfeld der Weltleitmesse für Bio-Produkte, der BIOFACH in Nürnberg, eine Reihe innovativer Bio-Lebensmittel an. Unter der bekannten NORMA-Marke BIO SONNE werden zum Beispiel Drinks in den Sorten Reis-Kokos und Mandel mit 6,5 Prozent-Mandelanteil (vegan/laktose- und glutenfrei) oder verschiedene Veggie-Spezialitäten als frische Bio-Fleischalternativen eingeführt. Weiterer Text über ots und www.presseportal.de/nr/62097 / Die Verwendung dieses Bildes ist für redaktionelle Zwecke honorarfrei. Veröffentlichung bitte unter Quellenangabe: "obs/NORMA"