Obchodní výsledky Dotykačky v I. a II. vlně EET

Společnost Dotykačka poskytující pokladní řešení pro malé a střední obchodníky v průběhu I. a II. vlny získala mezi českými podnikateli téměř 10 tisíc uživatelů. Tímto výsledkem obhájila pozici dvojky na tuzemském trhu.

Naším cílem bylo udržet si zhruba 10procentní podíl na celkových prodejích EET pokladen, kterého jsme dosáhli během první vlny. Podařilo se. Celkově jsme v průběhu I. i II. fáze EET získali bezmála 10 tisíc zákazníků. Prodeje dále pokračují i nyní v březnu, uvádí manažer komunikace společnosti Dotykačka Michal Wantulok.

Vedle České republiky má společnost další tisíce uživatelů na zahraničních trzích. Celosvětově si aplikaci Dotykačka stáhlo na Google Play bezmála 45 tisíc lidí. Jedním z klíčových trhů pro nadcházející období je Polsko.

Těsně před startem II. vlny bodovala mobilní řešení, boom se nekonal

Obchodníci v závislosti na velikosti svých podniků volili v II. vlně vcelku rovnoměrně všechna pokladní řešení z naší nabídky – od nejjednodušších mobilních pokladen s malou tiskárnou, až po velké dotykové pokladny s čtečkou kódů, váhou, zákaznickým displejem a dalším příslušenstvím,“ uvádí Michal Wantulok a doplňuje: „V závěru února však došlo ke zvratu a enormně stoupl zájem o mobilní řešení. V posledním týdnu ho volilo 8 z 10 zákazníků.

Celkově se prodeje před koncem února pohybovaly řádově ve stovkách kusů za den, přičemž nárůst poptávky korespondoval s nárůstem žádostí o autentizační údaje.