Ghost Kitchen – restaurace bez hostů

Spread the love

Ve světe jsou na vzestupu, jsou považovány za zachránce gastronomie a konečně dostávají pozornost, kterou si zaslouží. RATIONAL uvádí sérii webinářů na téma Ghost Kitchen. Online
webinář s názvem Vše o Ghost Kitchen začíná 24.2.2021 prvním tématem „Nalezněte ideální řešení“. RATIONAL jako poskytovatel řešení kuchyňských technologií a Progressive Content,
marketingová agentura pro B2B komunikaci, spojují síly a představují tento webinář. Tyto dvě celosvětově známá jména nalákala mnoho prvotřídních řečníků a přednášejících, kteří jsou
připraveni diskutovat nad možnostmi a riziky konceptu Ghost Kitchen, o ideálním kuchyňském řešení a konceptech stravování. Další webináře budou následovat v pravidelných
intervalech až do konce roku 2021. Webinář je zdarma a bude probíhat v anglickém jazyce. Na stránkách společnosti RATIONAL naleznete veškeré informace k webináři a samozřejmě se
můžete také registrovat: rational-online.com/ghost-kitchen-talk.

A co je to vlastně koncept Ghost Kitchen? Představte si aktuální situaci. Méně hostů, tvrdé regulace, opakované uzavírání provozů. Zkrátka restaurace čelí mnoha výzvám. I před pandemií
jsme mohli sledovat zvyšující se trend rozvozů jídla domů a přípravy jídla s sebou. Krok za krokem vzniká koncept Ghost Kitchen, jednoduše kuchyně funguje bez jídelního prostoru. Můžeme je také nazývat stínovými kuchyněmi nebo dokonce sdílenými kuchyněmi. Taková sdílená kuchyně se může věnovat přípravě jídel hned pro několik různých restaurací, jídelen nebo rychlých
občerstvení. Vše směřuje k těmto klíčovým výsledkům: spokojenost zákazníka, pohodlnost, rychlost, nižší náklady a efektivita.

V roce 2022 bude 50% obratu klasických restaurací generováno z „krabičkového prodeje“.

Čísla mluví za vše. Dle dat, které společnost RATIONAL shromažďuje, se předpokládá, že v roce 2022 bude 50% obratu klasických restaurací generováno z „krabičkového prodeje“, z objednávek jídel určených pro odvoz s sebou a často i vyrobených ve sdílených Ghost Kitchens. Současná mladá generace změnila své stravovací návyky a určuje trendy. Mladí přichází domů po dlouhém dni pozdě a hladoví, nebo si chtějí dát pozdní večeři. Upouští se od tradičních zajetých hodin pro stravování a oběd či večeře se nemusí nutně vychutnávat přímo v restauraci. Pokud se provoz restaurace adaptuje na tento nový způsob chodu, dokáže profitovat i bez fyzicky přítomných hostů.

Podniky nemůžou zastavit nebo změnit globální vývoj, měly by samy využívat tohoto vývoje k vlastnímu prospěchu a RATIONAL je tu, aby jim to umožnil. Pojďme se společně vzdělat a
posunout gastronomii ještě dále.

 

Foto: Rational