Hotelový pokoj vzhůru nohama a mluvící kufr na kolečkách

Společnost NH Hotel Group Northern Europe uvedla loni u příležitosti otevření dvou nových hotelů v Grazu a Essenu neobvyklou marketingovou akci, aby posílila povědomí o své hlavní značce NH Hotel a zdůraznila stávající služby. Ve spolupráci s agenturou Graco Berlin vytvořila hotelový pokoj vzhůru nohama a doplnila jej mluvícím kufrem na kolečkách. Záměrem bylo umožnit ojedinělý zážitek z produktu a vytvořit přímou interakci se stávajícími i budoucími hosty. Za tímto nápadem vydat se novou cestou v oblasti komunikace stojí dvě ženy z marketingového oddělení NH Hotel Group Northern Europe Stefanie Schubertová a Sheila Stockbridgeová.

Pro hlavní značku NH Hotel se pokoj vzhůru nohama představuje ve svěžím městském stylu ve speciálním kontejneru, v němž každý kus nábytku visí ze stropu nad hlavou. „Tímto krokem vstupujeme do přímého dialogu s lidmi, kteří procházejí kolem ze svých nákupů na pěší zóně. Zveme je, aby se společně s námi ,postavili na hlavuʻ, poznali náš produkt a pořídili si fotky, které pak mohou umístit na sociálních sítích, Facebooku nebo Instagramu,“ vysvětluje Stefanie Schubertová. Vedle hotelového pokoje vzhůru nohama překvapuje kolemjdoucí další unikátní objekt – mluvící kufr na kolečkách, který zdánlivě samostatně projíždí ulicí a ptá se na cestu k NH hotelu. Kufr vznikl ve spolupráci s agenturou Sixpack Düsseldorf a doplnil hotelový pokoj vzhůru nohama jako flexibilní objekt.

V listopadu zavedla společnost NH Hotel Group také tzv. Fastpass, který hostům na služebních cestách umožňuje plnou kontrolu nad jejich pobytem v hotelu a šetří jim čas. Fastpass kombinuje tři služby v jednom: online check-in, choose your room & online check-out. Touto inovativní aplikací vše v jednom vyvinula společnost digitální řešení pro inteligentní cestování a stala se tak v hotelnictví průkopníkem v oblasti inteligentních technologií nejnovější generace. Vše doprovází rozsáhlá mediální kampaň v Německu, Nizozemsku a Belgii. „Jsme si samozřejmě vědomi skutečnosti, že marketingový rozpočet není nevyčerpatelný. Ne každá novinka vyžaduje rozsáhlou mediální kampaň. Naše kampaň s hotelovým pokojem vzhůru nohama a mluvícím kufrem se však setkala s velmi pozitivní reakcí, a tak vidím budoucnost naší cesty v kombinaci interaktivních zážitků z našich produktů i zapojení klasických médií,“ shrnuje Stefanie Schubertová

Foto: NH Hotel © NH Hotel Group