Inovace a personalizace: Tajemství úspěchu Allure Hotel & Residence Prague

V rozhovoru s Janem Veškrnou, generálním manažerem Allure Hotel & Residence Prague, jsme se zaměřili na to, jak se mění očekávání hostů ohledně luxusu a jaké prvky jsou klíčové pro poskytování nezapomenutelného zážitku. Jan Veškrna nám přiblížil, jak důležitý je osobní přístup, kvalitní služby a moderní technologie pro uspokojení náročných požadavků hostů. Diskutovali jsme také o trendech v designu a interiéru, které kombinují moderní a tradiční prvky, a o významu personalizace služeb, která zajišťuje, že každý host se cítí výjimečně. Tento rozhovor odhaluje, jak luxusní hotely neustále inovují, aby nabídly jedinečné a autentické zážitky, které přesahují běžné standardy ubytování.

Jan Veškrna, generální manažer Allure Hotel & Residence Prague

Jak se vyvíjejí očekávání hostů ohledně luxusu v posledních letech?

Dnes hosté vyhledají jedinečné zážitky šité na míru, které jim umožní lépe poznat místní kulturu a prostředí. Větší důraz se klade na osobní přístup, přirozený servis, úsměv a detaily, proto stoupá poptávka po menších a exkluzivních ubytováních.

Jaké služby nebo vybavení považujete za klíčové pro poskytování luxusní nabídky ubytování? Jaké služby hosté nejčastěji poptávají?

Mezi klíčové služby a vybavení luxusních hotelů patří osobní concierge, prostorné a elegantně zařízené pokoje s kvalitními matracemi, polštáři, povlečením, froté a prémiovou kosmetikou. Svojí roli také hraje technologická vybavenost pokojů, jako je např. rychlá Wi-Fi, smart TV a smart systémy ovládání. Hosté se zajímají i o výjimečné gastronomické zážitky, exkurze za lokálními atrakcemi, luxusní spa apod.

Jaké trendy v oblasti designu a interiéru považujete za nejdůležitější pro luxusní hotely?

Design interiérů luxusních hotelů se zaměřuje na kvalitní, ekologické a přírodní materiály. Stále populárnější je kombinace moderních a tradičních prvků, které odrážejí místní kulturu.

Jaké specifické komodity (jako jídlo, nápoje, vybavení atd.) považujete za klíčové pro vytváření luxusního zážitku? Můžete uvést příklady?

Pro luxusní zážitek je klíčové použití čerstvých a zejména kvalitních surovin a dát hostům možnost ochutnat místní speciality připravené na míru. Dále je třeba mít pokoje moderně zařízené kvalitním a designovým nábytkem, kvalitními postelemi a prémiovými kosmetickými produkty.

Jaké technologie jste k zajištění komfortu a pohodlí hostů zakoupili? Jak reagují hosté na tyto inovace?

V našem hotelu mimo vysokorychlostní Wi-Fi a velké Smart TV s možností streamování atd., které se těší velké oblibě, nabízíme hostům také elektronický systém pro objednání úklidu, nebo možnost nerušenky. Dále nám velmi pomáhají online aplikace, které host sice nevnímá, ale díky nim jsme mnohem efektivnější a rychlejší v týmové komunikaci, při plnění různých požadavků či potřeb hostů.

Všimli jste si zvýšení procenta klientely, která vyžaduje luxus? Jaké faktory myslíte, že tento trend ovlivňují?

Ano, poptávka po luxusním a butikovém ubytování je na vzestupu. Hosté čím dál více vyhledávají jedinečné zážitky a kvalitní služby. Hosté chtějí nejen ubytování, ale komplexní zážitek, který zahrnuje komfort, osobní přístup a pocit výjimečnosti.

Jak důležité je personalizace služeb pro hosty toužící po luxusu? Můžete uvést příklady, jak personalizaci aplikujete?

Personalizace je pro luxusní segment klíčová. Hosté očekávají, že služby budou přizpůsobené jejich individuálním preferencím. Personalizované služby ukazují, že hotel skutečně rozumí potřebám hostů a svými službami je naplňuje. Všeobecně je důležité s hosty během pobytu komunikovat a pečlivě naslouchat jejich přáním, jako např. přizpůsobit jídelní a nápojový lístek, zorganizovat speciální aktivity, vyhovět s výběrem lůžkovin a také jim např. poskytnout drobnou pozornost.

Foto: Allure Hotel & Residence Prague