Invia rozšiřuje nabídku o 80 tisíc hotelů
Rozšířená nabídka cestovních kanceláří, větší flexibilita ve výběru místa a termínu odletu, unikátní kombinace velkých cestovek, jako je Blue Style nebo Čedok, se specializovanými partnery a 80 tisíc nových hotelů v portfoliu. Cestovní agentura Invia reaguje na oživení cestovního ruchu a chuť znovu cestovat řadou novinek, kterými chce svým klientům zpříjemnit cestu do zahraničí. Novinkou je také rozhodnutí dále nepokračovat ve spolupráci s cestovní kanceláří Exim Tours.
Zprávy o úspěšných testech vakcín proti nemoci covid-19 neženou vzhůru jen akcie společností z cestovního byznysu, ale i chuť lidí znovu cestovat a vyrazit na dovolenou. V posledních týdnech registruje obnovenou poptávku a zájem i největší tuzemská cestovní agentura Invia. „Cítíme, že lidé se už nemůžou dočkat, až budou moct opět vyrazit na dovolenou. Poptávka po dovolených znovu dramaticky roste. Cestování do řady zemí je stále komplikované, ale věřím, že se to začne postupně zlepšovat. A my na to chceme být připravení do posledního detailu,” říká Michal Tůma, generální ředitel Invia pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Největší změnou, na které tým Michala Tůmy v posledních týdnech intenzivně pracoval, je rozšíření spolupráce s dalšími cestovními kancelářemi z Česka i zahraničí, díky kterým se nabídka Invia rozroste od ledna 2021 o dalších 80 tisíc hotelů. Invia tak bude jediná, kdo na českém trhu nabídne mix českých, německých, polských, rakouských a slovenských cestovek, ale i vlastní zájezdy.
Výsledkem bude systém, který bude kombinovat nízkonákladové i pravidelné lety s nabídkami ubytování z mnoha rezervačních systémů. A to na jednom místě a s podporou největšího call centra a rozsáhlé sítě 160 kamenných poboček v Česku, kde experti na cestování zákazníkům rádi poradí. Spolupráce s větším počtem menších a specializovaných partnerů navíc umožní větší flexibilitu ve výběru místa a termínu odletu, což některé cestovní kanceláře často neumožňují a nabízejí zájezdy například od soboty do soboty. Kombinací tradičních velkých a prémiových cestovek v čele s Blue Style a Čedokem se stovkami menších cestovek vzniká unikátní produkt, který nemá na českém trhu konkurenci.
„Chceme hodně využít služeb specializovaných cestovních kanceláří, které svoji destinaci znají ze všech nejlépe, což se nám v minulosti vyplatilo. Například specialistou na Tunisko, Turecko, Řecko a Egypt je Blue Style, který je naším silným partnerem, velký zájem je u nás také o zájezdy cestovní kanceláře Čedok, která dokáže nabídnout výborné zájezdy do Bulharska, na Kanárské ostrovy nebo do exotických destinací, jako je Zanzibar. Ukázalo se, že i nabídka dalších menších, ale jasně orientovaných cestovek je pro naše zákazníky mnohem výhodnější,” doplňuje Michal Tůma.
S tím souvisí i rozhodnutí nepokračovat ve spolupráci s cestovní kanceláří Exim Tours, což koresponduje i s preferencemi klientů agentury Invia, kteří v poslední době dávali přednost zájezdům od jiných cestovek. „Spolupráce s Exim Tours trvala dlouhých 15 let a my za ni děkujeme. Rozcházíme se v dobrém, zkrátka jsme se rozhodli spolupráci neprodloužit vzhledem k tomu, že strategie Exim Tours se neslučuje s tou naší. Chceme jít dál trochu jiným směrem, vzájemnou spolupráci navíc fakticky znemožňuje i nově nastavený směr a očekávání Exim Tours na českém trhu,” vysvětluje Tůma.
Invia se chce v následujících měsících soustředit na destinace, jako je každoročně nejúspěšnější Řecko a Egypt, který teď patří k nejoblíbenějším destinacím. V nabídce jsou i Kanárské ostrovy a exotické destinace, jako jsou Maledivy, Dominikánská republika, Spojené arabské emiráty a Zanzibar, u kterého Invia letos eviduje čtyřnásobně větší poptávku oproti běžným létům.
„Dobré zjištění je, že si turisté začínají zvykat na bezpečnostní opatření, která jsou v těchto dnech při cestování nutná, jako jsou povinné testy na koronavir nebo nutnost nosit v letadle roušky. Je to náročné i pro nás, ale bereme to jako ideální příležitost ukázat, že cestovní kanceláře a agentury můžou v době po pandemii přinést cestovatelům výhody, které možná v předvídatelném a bezpečném světě nebyly tak důležité, protože se o ně v případě potíží vždy postarají. Bereme to jako závazek, na kterém chceme do budoucna stavět,” doplňuje Michal Tůma.
Text: Invia, foto: Michal Tůma, generální ředitel Invia