Petra Chovancová, brand manažerka značky Staropramen
Jsou pivní speciály fenoménem dnešní doby? Nebo si je Češi oblíbili už dříve? Druhé tvrzení je správné. A když říkáme dříve, myslíme tím opravdu dávno. Vždyť třeba legendární polotmavý ležák Granát spatřil světlo světa už v roce 1884 a oblibu si získal jak za první republiky, tak znovu v jedenadvacátém století. Pivovar Staropramen nyní – v době rostoucí spotřeby speciálů – přichází se sadou toho nejlepšího, co vzešlo z umu jeho sládků. Pod označením Smíchovský výběr se představí piva Granát 13, pšeničný Nefiltr, Velvet a Extra chmelená 12. Některé z piv Smíchovského výběru naleznou návštěvníci celkem v 700 restauracích a hospodách včetně sítě Potrefená husa a Naše hospoda. Kompletní výběr nabídne například Potrefená Husa Na Verandách. „Speciály Smíchovského výběru budou dostupné celoročně ve vybraných restauracích a hospodách, takže jejich návštěvníci už nebudou muset čekat například na Dny českého piva, ale budou si moci oblíbenou Extra chmelenou 12 nebo třeba Granát 13 vychutnat v průběhu celého roku,” vysvětluje brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.