Plzeňský Prazdroj nabízí každý měsíc nový pivní zážitek

Spread the love

Program Plzeňského Prazdroje Volba sládků, který umožňuje hospodským nabízet svým zákazníkům každý měsíc jiný pivní speciál, byl úspěšný a pokračuje nadále. Společnost tak ukázala, že i velký pivovar může rychle reagovat na potřeby trhu, nové trendy a přicházet v krátké době s novými druhy piv, které oživují nabídku čepovaných piv.

Plzeňský Prazdroj již dlouhodobě pracuje na zachování unikátní české pivní kultury. Svými produkty i službami dělá kategorii piva pro spotřebitele stále zajímavější a podporuje hospodské v jejich snaze vrátit pivaře zpět do provozoven. Programu Volba sládků, který každý měsíc navíc ke stálé nabídce představuje nový druh piva, se během prvního roku fungování dařilo a pokračuje. Prazdroj tak ukázal, že i velký pivovar může být stejně dobře flexibilní jako malé pivovary a v krátkém období obměňovat nabídku speciálních piv. Rozšiřující se portfolio druhů piv z českých pivovarů tak i omezuje import zahraničních značek.

„Plzeňský Prazdroj se dlouhodobě snaží podporovat sektor hospod a restaurací, který je nositelem české pivní kultury. Mimo jiné školíme výčepní, nabízíme tankovou technologii, spolupracujeme na otevírání konceptových restaurací, pomáháme vylepšovat prostředí provozoven i poskytované služby. A díky Volbě sládků nabízíme neobvyklé pivní zážitky, za kterými musí host přijít do hospody, protože v obchodní síti nejsou a nebudou k dostání. Širší nabídka druhů piv, větší možnost výběru zvyšuje návštěvnost provozoven a jejich výtoč. Celkové objemy v provozovnách zapojených do programu jsou o 1,5 % vyšší oproti hospodám, které v programu zapojené nejsou. Volba sládků tak zlepšuje spolupráci s našimi klíčovými zákazníky,“ upřesňuje Tomáš Mráz, ředitel obchodu restaurací a hospod Plzeňského Prazdroje.

Volba sládků má za sebou první rok fungování, během kterého se do programu zapojilo už 600 hospod, které obchodní zástupci pečlivě vybírali na základě jejich péče o kvalitu čepovaného piva. Plzeňský Prazdroj jim každý měsíc nabízí jiný druh unikátního piva. Lídr českého pivního trhu tak reaguje i na poptávku samotných spotřebitelů, z nichž si více než polovina (58 %) žádá oživení sortimentu piv ve svých oblíbených hospodách. Průzkum Plzeňského Prazdroje tak ukazuje fakt, že celá třetina konzervativních vyznavačů jedné značky by ráda ochutnávala pravidelně i něco jiného. Průzkumem se také potvrdil trend zvyšující se obliby prémiových piv – většina (93 % zákazníků) je ochotna za prémiová piva zaplatit až o 20 % více než platí za piva výčepní.