S Web rádiem uspoříte poplatky OSA a Intergram

Revoluci v oblasti poplatků za hudební produkci představuje Web rádio. Jedná se o legální, levnější a přátelskou alternativu monopolních organizací OSA a Intergram. Nyní je dostupná i pro živnostníky s nižšími rozpočty. Oproti standardním poplatkům se tak nyní dá ušetřit až 50 % nákladů, od příštího roku kdy OSA plánuje zdražení o 30 až 50 procent, pak ještě mnohem víc.

S námi odpadá povinnost platit příslušné poplatky agenturám jako OSA nebo Intergram. Nemají s těmito autory nic společného a nevlastní autorská práva k této hudbě, říká David Malina manažer IS Media

Majitelé restaurací, penzionů, prodejen i pořadatelé nejrůznějších akcí. Ti všichni musí řešit platbu poplatků za hudební produkci. Pokud mají rozhlasový či televizní přijímač, je přístup agentur vybírající poplatky nekompromisní a leckdy i sporný. Poplatky od nich byly vyžadovány často i v případě, kdy pouštěná hudba nesloužila k vlastnímu podnikání, ale třeba jen zaměstnancům jako kulisa při práci. Zbývaly tak pouze dvě možnosti – nemít rádio, nebo platit poplatky agenturám OSA a Intergram. S alternativním dodavatelem hudební produkce, Web rádiem od IS Media, je tu ale možnost třetí. Umožňuje každému pořídit si vlastní unikátní vysílání. To vše za nižší ceny, než je nyní běžné.

„Naše Web rádio licencuje hudbu přímo od autorů a hudebníků. Agentury jako OSA nebo Intergram nemají s těmito autory nic společného a nevlastní autorská práva k této hudbě. Odpadá zde tak povinnost platit jim příslušné poplatky,“ vysvětluje princip David Malina, manažer IS Media a dodává: „Toto legální řešení od nás využívají dlouhodobě a k největší spokojenosti restaurace, obchodní centra i různé další provozovny po celé České republice i na Slovensku. Počet těch, ve kterých v současné době zní naše hudba se blíží čtyřem stovkám. Patří mezi ně například Baťa, Tchibo, OC Breda Opava, Centro Zlín nebo Olympia Brno a další.“

Jako dodavatel vlastního rádia pro obchodní prostory působí IS Media na českém trhu již více než sedm let a v současné době rozšiřuje nabídku svých služeb i o řešení vhodné pro menší provozovny.

„Kromě hudebního programu umožňujeme provozovateli plánovat do vysílání rádia reklamní spoty, jingly a časovat program podle potřeby. To vše ke zlepšení atmosféry v prodejně a podpoření nákupního rozhodnutí zákazníka,“ objasňuje další výhody Web rádia Malina. Nakombinovat tak lze hudba různých stylů podle denní doby, včlenit ve vhodný okamžik reklamu provozovatele i nastavit automaticky různou hlasitost v průběhu dne, aby hudba byla pro zákazníka příjemná a přirozeně jej motivovala k realizaci nákupu.

david-malina
David Malina, manažer IS Media

Více na www.ismedia.cz