Trend Čechů se mění – z obýváků se přesunují na terasu

Společnost ALUKOV, tradiční český výrobce zastřešení teras CORSO, bazénů a vířivých van, představila na pařížském veletrhu Foire de Paris nový model zastřešení terasy nazvaný CORSO ULTIMA. Jedná se o moderní architektonicky a designově čisté zastřešení s liniově rovnými střešními tabulemi a velkými prosklenými plochami, které  umocňují prostorný dojem a zároveň splňují požadavky náročných zákazníků. Boční části zastřešení CORSO ULTIMA byly zbaveny sloupků pro zajištění ničím nerušeného výhledu a ještě intenzivnějšího propojení s okolní zahradou. Zastřešení tak kopíruje trendy v současné moderní architektuře. „Protože pečlivě vyhodnocujeme přání a požadavky našich zákazníků, promítli jsme je do vlastností nového zastřešení a pojmenovali jej CORSO ULTIMA. Výraz ULTIMA se totiž používá nejvíce pro obchodní operace, které se mají splnit poslední den v měsíci. Právě tímto výrobkem jsme splnili ty nejposlednější přání a požadavky našich zákazníků. Výraz ULTIMA znamená také skvělý, velký prostě dokonalý. ULTIMA je prostě unikátní zastřešení,“ vysvětluje Mgr.  Zdeněk Kohák, M.B.A., marketingový ředitel společnosti ALUKOV a.s.

Každé zastřešení je vyráběno na míru dané terasy. V ČR je zastřešení již dostupné k zakoupení a cena se pohybuje dle rozměru od 320.000,- Kč. Jeho premiéra však bude na podzimním FOR ARCHU. Zastřešení je vybaveno moderními způsoby ovládání a je možné dokoupit řadu užitečných doplňků, jako např. mostkytiéra, stínění ve střeše i bocích nebo vlastním vchodem pro domácí mazlíčky.

ALUKOV na HORECA veletrhu Sirha – ALUKOV vystavoval v Maďarsku na veletrhu Sirha Budapešť zastřešení terasy nebo předzahrádky CORSO HORECA, určené pro segment restaurací, hotelů a kaváren. Zastřešení vzbudilo zájem a přitáhlo řadu zájemců i z řad velkých hotelových a restauračních řetězců. Hostem zastřešení byl i maďarský nejznámější michelinský kuchař Bernath Jozsef, který ocenil výhody i technické zpracování zastřešení. Také pivovary provozující restaurace pod svou značkou vedly obchodní jednání o možnostech vybavit své provozovny těmito zastřešeními. O dosavadním úspěchu tohoto typu zastřešení svědčí již několik desítek realizací nejen v ČR, ale i v zahraničí.

„Ve střední a východní Evropě prší nebo sněží v průměru každý čtvrtý den, což pro majitele restaurací a kaváren znamená ušlý zisk. My pro ně máme alternativu s rychlou návratností vložených prostředků – zastřešení CORSO HORECA, které může být za hezkého počasí plně otevřené jako běžná zahrádka a v případě potřeby z něj lze udělat uzavřenou zimní zahradu,“ říká Zdeněk Kohák, marketingový ředitel společnosti AUKOV a.s.

IMG_0400 (1)