Peněženku i karty nechte doma, oběd nebo fitko teď zaplatíte mobilem

Všichni, kdo mají od svého zaměstnavatele zřízené benefity ve formě karetních produktů společnosti Sodexo Benefity, mohou od tohoto týdne vyzkoušet luxus využití nejmodernější technologie při placení u smluvních partnerů. Peněženku i platební kartu můžou zanechat doma nebo v kanceláři a vyběhnout si do fitka či na oběd jen tak s mobilním telefonem v ruce.

Sodexo Benefity se totiž naplno pustilo do digitalizace nabízených služeb a jako první ve svém oboru přišlo  s možností platit na platebních terminálech v partnerských provozovnách prostřednictvím mobilního telefonu. Těchto terminálů je po celé České republice více než 160 tisíc, z toho je 90 % vybaveno NFC technologií*. Novou aplikaci může využít každý, jemuž zaměstnavatel poskytuje některý z karetních benefitů od Sodexo, to platí pro digitalizované stravenky i karty pro čerpání volnočasových benefitů. Platební karty pak může nahradit právě unikátní aplikací v mobilním telefonu. Stačí vlastnit jakýkoliv smartphone s operačním systémem Android a s technologií NFC, na který se stáhne aplikace Sodexo Mobilní platba z Google Play.

„Platba mobilním telefonem v našich partnerských restauracích, sportovních a zábavních centrech a na mnoha dalších místech je uživatelsky velmi přívětivá. Před první platbou je třeba registrovat se v Osobním účtu a mít aktivovanou kartu. Poté si uživatel stáhne samotnou aplikaci a zaregistruje svou benefitovou kartu od Sodexo. Registrace karty proběhne okamžitě. Pak už postačí jen přiložit telefon k terminálu a máte zaplaceno. Přístup k platbě mobilem je chráněn PINem. Nejlepší na tom všem je, že takto zaplatíte už na více než 15 tisících míst našich smluvních partnerů,“ popisuje Daniel Čapek, generální ředitel Sodexo Benefity.

Digitalizace všech nabízených služeb je pro společnost Sodexo Benefity jednou z hlavních výzev současnosti. Posun od papírových poukázek a klasických stravenek k moderním technologiím snižuje administrativní zátěž firem i akceptujících partnerů a zaměstnancům nabízí dokonalý přehled o čerpání benefitů. K tomu slouží také mobilní aplikace Sodexo Osobní účet, která v těchto dnech prošla výrazným vylepšením a umožňuje držitelům karet dokonalý přehled a správu účtů. Uživatelé tam naleznou své zůstatky, přehled transakcí i stav karty, kartu v telefonu mohou také zablokovat či naopak odblokovat nebo resetovat svůj PIN. Oblíbenou funkcí aplikace je možnost vyhledat nejrůznější provozovny pro vybrané produkty, využít lze také nalezení nejbližších provozoven pomocí zjišťování polohy uživatele.