Příbor ve vintage looku s úpravou stone-washing
Firma WMF Professional představí celou řadu nových produktů na veletrhu Internorga v Hamburku, který se koná od 9. do 13. března. Hoteliéři a majitelé restaurací se budou moct mimo jiné seznámit se současnými produkty a trendy v oblasti příborů. Součástí základního sortimentu WMF Professional se staly také příbory se zušlechtěným povrchem. Příkladem je kolekce „Baguette“ s dvanácti kusy příborů, které upoutají svou výjimečnou pregnantností a působivou velikostí. Jsou dostupné v oblíbeném matném vzhledu stone-washed, který obohatí nabídkový sortiment příborů pro gastronomii a hotely. Díky speciální povrchové úpravě „stone-washing“, při které se využívá speciální směs abraziv, není žádný příbor stejný, každý je unikátem. Jejich charakteristický výraz vynikne v kombinaci s rustikálním nebo starožitným porcelánem a nápojovým sklem. Příbory na první pohled působí prostým dojmem, překvapí však detaily. Výrazné vruby a zvýšené povrchové linie podtrhují klasický design. Ve variantě stone-washed se vedle klasického jídelního příboru a příboru na předkrmy nabízí také kávové a čajové lžičky, dezertní vidličky, nože na chléb, máslo a steaky. Skupina WMF Professional Business Unit Hotel patří k předním poskytovatelům profesionálního vybavení pro gastronomii a hotelnictví. Silnou stránkou tradiční značky jsou inovativní, velmi kvalitně zpracovaná a kompletní stylová řešení pro podávání jídel a nápojů. Rozsáhlý sortiment zahrnuje příbory a nápojové sklo, servírovací zařízení, bufetové vybavení a stolní dekorace všeho druhu. Společnost s dlouholetou tradicí byla založena v roce 1853 a od konce roku 2016 je součástí skupiny francouzského koncernu SEB.