Hotovky od Košíku pomůže rozvíjet i Kolkovna nebo Manifesto

Online supermarket Košík.cz pokračuje v  rozvoji svého sesterského projektu HotovkyKošík.cz. Jeho popularita nepřestává klesat a jen za poslední měsíc prodal skoro 50  000 porcí. Počáteční kapitolu – tu kovidovou – však postupně uzavírá a  vrací se k  původní strategii, která stojí na  rozvoji vyváženého menu se zapojením celé řady nových partnerů. Nově se tak v  nabídce objeví například čerstvě zachlazená hotová jídla od Kolkovny nebo z Manifesto Marketu, kteří pro projekt ve spolupráci s Košíkem vybrali a upravili své nejoblíbenější recepty.

Přestože v  nabídce zatím zůstává několik druhů dotovaných jídel, Košík bude Hotovky nadále rozvíjet v  rámci původní filozofie „Jednoduše pro všechny“, pro kterou projekt na  konci loňského roku vznikl. Do  nabídky, na  níž se budou podílet ty nejvýznamnější partneři českého gastronomického trhu, se postupně dostanou jídla v  různých cenových hladinách – od základních po prémiové. Menu se díky partnerské spolupráci v následujících měsících výrazně rozšíří a  nabídne širokou škálu jídel mezinárodních kuchyní.

„V  době krize jsme prodali sto tisíc dotovaných hotovek a darovali tisíce porcí do nemocnic nebo záchranným složkám. Tuto kapitolu jsme však uzavřeli, zákaznická báze se od  té doby výrazným způsobem změnila a  my se vracíme k  původní vizi projektu z  konce loňského roku,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Naše místo už není jen v  domácnostech, ale také ve firmách a nebojíme se ani oslav nebo společenských akcí. Naše hotovky budou i nadále přinášet nejlepší kvalitu, která bude dostupná a konkurenceschopná domácí kuchyni. Receptury musí zajistit, že jídla budou mít po šokovém zachlazení trvanlivost několik dní, mít skvělou chuť i po domácím ohřevu a podle tohoto klíče volíme nové partnery.“

Menu od  prvních partnerů, upravené Hotovkám na  míru, aktuálně Košík zařadil do  nabídky. Nabídku tak doplňuje síť restaurací Kolkovna nebo vybrané gastrokoncepty z Manifesto Marketu. S oběma partnery Košík vybral a upravil receptury s ohledem na specifika konceptu. V  případě Kolkovny se v  nabídce objeví například její vyhlášená zelňačka, kachna s cibulovým zelím nebo kančí kýta na šípkové omáčce. Manifesto bude reprezentovat americký street food od Dirty Dog BBQ, masové i vegetariánské burgery od The Craft Burger a italská risotta z L‘Atelier Charlie Voston.

„Pro Kolkovnu je zapojení se do projektu zajímavou výzvou. Naše receptury vycházejí z konceptu kvalitní české gastronomie pro každý den, navíc jsme je ve spolupráci s Košíkem dokázali upravit tak, aby obstály i jako čerstvě zachlazená hotová jídla. Můžeme se zároveň opřít o vysokou znalost naší značky mezi Pražany a  nabídnout dlouholeté zkušenosti s tím, co Čechům skutečně chutná,“ uvádí Michal Štěpánek, šéf konceptu Kolkovna.

Foto: Košík.cz