Co je u nás nového? Agnieszka Gorecki, marketingová šéfová Heineken ČR

Společnost Heineken Česká republika má od 1. února 2018 novou marketingovou ředitelku. Je jí Agnieszka Gorecki, která v posledních letech pracovala pro Heineken v čínské Šanghaji. Agnieszka Gorecki bude i členkou management týmu. Na různých marketingových manažerských pozicích pracuje Agnieszka Gorecki pro firmu celý svůj profesní život, tedy více než třináct let. V letech 2004 až 20012 působila ve Francii, nejprve na pozici trade marketingové manažerky, později jako marketingová manažerka pro export, kdy měla na starosti realizaci globálních strategií značek (Desperados, Fischer či Adelscott) na exportních trzích. Ve spolupráci s místními distributory dále zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let pak strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, aby se posléze přesunula do Amsterdamu a stala se globální manažerkou komunikace značky Heineken. „Marketing je mou vášní. Motivují mne výzvy a výsledky, neustále mne inspirují lidé, řemeslo a nuance, sílu mi dodávají intuice a logika. V České republice se těším na nové výzvy na trhu s tak silnou pivní kulturou a dědictvím,“ říká.