Hotelová koupelna z pohledu hoteliéra

Dojem z ubytování v rámci hotelu může velmi zásadně ovlivnit styl a vybavenost koupelny. Jestliže se tam klient cítí stísněně nebo ho ohrožuje příliš kluzká dlažba, lze předpokládat, že hotel nebude vnímat jako komfortní. O tom, jakou pozornost je nutné věnovat vybavení této podstatné části hotelu, jsme hovořili s panem Petrem Lžičařem, generálním ředitelem Le Hotels Group v Praze.

Zaregistrovali jste od vašich hostů nějaké nové požadavky na vybavení hotelové koupelny?
Požadavky se v průběhu let téměř nemění. Dvě hlavní kritéria jsou dostatek odkládacího místa na vlastní kosmetické přípravky a hygienické prostředky a co nejméně fyzicky obtížný a bezpečný vstup do zóny s vodou. To znamená protiskluzová ochrana a nízká hrana vany.

Kdy jste naposledy investovali do rekonstrukce koupelny v rámci hotelových pokojů?
Rekonstrukce koupelny je fakticky nejdražší část úpravy pokoje, navíc časově nejnáročnější. Proto se snažíme do této části investovat hned na začátku výstavby tak, aby byla koupelna
dlouhá léta nadčasová. Velmi tomu pomůže vhodně zvolená dlažba a obklady. Zde se vyplatí nešetřit.

Co je pro vás prioritou při výběru hotelové kosmetiky?
Jednoznačně ekologie. Proto jsme již před mnoha lety zavedli velkokapacitní obaly, abychom snížili množství odpadu. S dodavateli teď řešíme jejich opětovné plnění na způsob vratných lahví.

Nabízíte vašim hostům na pokoji či v koupelně něco odlišného od vaší konkurence?
Větší koupelnový prostor. Je příjemné se netísnit.

Do jaké míry komunikujete s hosty šetrnost k přírodě v rámci těchto segmentů?
Klasickou formou informačních karet, které máme v každé koupelně.
Setkal jste se s nějakým bizarním požadavkem ohledně vybavení hotelové koupelny?
Nesetkal. Setkáváme se ovšem s nevhodným používáním prostoru koupelen jinými kulturami. Někteří hosté mají tendenci se sprchovat mimo vanu či sprchový kout.

 

Představení společnosti: 
Hotelová Síť Le Hotels Group provozuje nyní už šest hotelů vzdálených maximálně 15 minut od hlavních pražských historických památek. Nachází se v nich bezmála 1300 pokojů
a konferenční prostory, které pojmou až 1400 osob. Rozměrné sály a menší jednací salonky nabízejí širokou škálu využití – od farmaceutických školení přes odborné semináře
až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích či barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy či další společenské akce. Společnost Le Hotels Group dbá
na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a také na ekologický provoz spravovaných nemovitostí. Poslední velkou novinkou v říjnu 2019 bylo rozšíření hotelové sítě
o Hotel Meteor Plaza.

Text: Svět H&G, foto: Michaela Dzurna

850-Deluxe DBL Bathroom světlá (1)w