PepsiCo uvádí v Česku novou limonádu

Společnost PepsiCo představuje na českém trhu novou limonádu s citronovou příchutí Lemon Lemon. Firma tím reaguje na nejnovější trendy v nápojovém segmentu, které jsou charakteristické snižováním obsahu kalorií a autentickou chutí. Limonáda s šestiprocentním obsahem ovocné složky je slazena cukrem a stévií. Novince se dostane podpory mimo jiné pomocí speciálních restauračních zahrádek.

„Nová limonáda je dalším příkladem postupných změn našeho nápojového portfolia směrem ke zdravějším a chuťově plnohodnotnějším produktům,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značek sycených nápojů z portfolia PepsiCo. Vzhledem ke svému prémiovému charakteru bude limonáda Lemon Lemon dostupná zatím jen v horeca segmentu. Společnost ale do budoucna nevylučuje její uvedení i do obchodů. Autentickou chuť dodává limonádě 6 % ovocné složky, nízký obsah kalorií je docílen použitím cukru a stévie (70 kcal).

Limonády „příští generace“

S nápojem má společnost záměr do budoucna vybudovat novou kategorii sycených limonád „příští generace“. „Lemon Lemon je perlou v našem nápojovém portfoliu. Proto s ním budeme pracovat především v on-trade segmentu, abychom vybudovali co nejlepší povědomí o benefitech naší limonády,“ doplnil Michal Šlechta s tím, že unikátnost produktu si vyžádá i omezenou distribuci.

Firma proto pro vybrané B2B zákazníky připravuje na léto program speciálních restauračních zahrádek. Lemon Lemon zahrádky ponesou atributy vlastního produktu a zároveň poslouží jako forma venkovní reklamy.