Prague City Tourism spouští letní kampaně

Prague City Tourism od 1. července spouští marketingové kampaně, které podpoří příjezdový i domácí cestovní ruch a současně budou informovat návštěvníky o pravidlech a kultuře chování v metropoli. Vedle digitální zahraniční kampaně #stayinprague, která již běží a láká kultivované cestovatele ze zahraničí do Prahy, spustí na začátku července kampaň #vprazejakodoma. Letos se nejedná o benefitní program, ale přináší motivační balíčky pro delší pobyty českých turistů. Společně s městskou částí Praha 1 pak společnost zahájí také osvětovou kampaň Enjoy Respect Prague.

Značka #vprazejakodoma zůstává i nadále hlavní značkou na podporu domácího cestovního ruchu a v létě bude podpořena i silným marketingem. Tento rok již nejde o benefitní program, jako tomu bylo předchozí dvě sezony, kdy se jednalo o mimořádné opatření pro restart cestovního ruchu po covidové pandemii. Společnost prostřednictvím #vprazejakodoma představuje domácím turistům zajímavé balíčky, díky kterým by si mohli pobyt v metropoli prodloužit.

„Snažíme se systematicky podporovat domácí cestovní ruch, který je pro nás nesmírně důležitý. Tento rok budeme domácí turisty lákat prostřednictvím spotů a digitální reklamy zejména na motivační balíčky, kdy například mohou získat zvýhodněné vstupné na pražské věže v kombinaci s jízdou historickou tramvajovou linkou číslo 42 apod.,“ vysvětluje členka představenstva Prague City Tourism Jana Adamcová a zároveň dodává: „To, že se nám daří motivovat Čechy přijet do metropole, dokládají i čísla z loňského léta, kdy Prahu navštívilo o 40 % více domácích hostů, než tomu bylo před pandemií.“

„Cestovní ruch v Praze se po covidovém útlumu postupně vzpamatovává, letos se proto společně s PCT a Prahou 1 zaměřujeme na informování návštěvníků, aby se chovali ohleduplně a s respektem k městu i místním. Součástí kampaně Enjoy Respect Prague jsou také užitečné rady a tipy na neobyčejně zajímavá místa bez davů lidí nebo kam si zajít na dobré jídlo,“ říká radní pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková.

Vedle podpory domácího cestovní ruchu Prague City Tourism ve spolupráci s městem a městskou částí Praha 1 připravila pro tento rok kampaň Enjoy Respect Prague, kterou chce vkusnou formou informovat přijíždějící turisty o tom, že zejména v historickém centru platí jasná pravidla, která je třeba dodržovat zejména s ohledem na rezidenty. Kampaň navazuje na iniciativu Světové organizace cestovního ruchu (UNWTO), podporující udržitelný cestovní ruch.

Foto: ©Prague City Tourism