DODO s KFC slaví 2 miliony rozvezených objednávek

Technologicko-logistická společnost DODO, jejíž doménou je same-day logistika poslední míle, se kromě rozvozu potravin či zboží z e-shopů dlouhodobě pohybuje také v segmentu expresního rozvozu teplého jídla. Jedním z nejstarších a zároveň největších klientů DODO v tomto odvětví je síť restaurací KFC. Aktuálně firmy slaví společný milník 2 milionů rozvezených objednávek. Denně DODO z KFC rozveze tisíce objednávek po celé České republice, nově také se zapojením elektromobilů, mopedů i elektrických kol.

Rozvoz jídla z restaurací je trendem, který bylo možné hojně pozorovat již před pandemií, ta ho ale ještě umocnila. Z rozvozu teplých pokrmů se nejen v České republice stal standard, na nějž zákazníci kladou vysoké nároky. Jídlo je potřeba doručit maximálně čerstvé, nejdůležitějším kritériem je proto zejména rychlost doručení. Ten DODO v případě rozvozu z KFC drží dlouhodobě průměrně na pouhých 26 minutách od objednání.

„Abychom dokázali doručovací čas objednávek z KFC zkrátit na minimum, stále navyšujeme počet restaurací, ze kterých rozvážíme a v současnosti jich jen v Česku máme už 24. Největší množství objednávek jídla z KFC zaznamenáváme celkem logicky hlavně ve velkých městech, proto se snažíme rádius rozvozových zón držet vždy v okruhu maximálně dvou až tří kilometrů od restaurace – tak, abychom i v zástavbě s hustým provozem dokázali garantovat bleskové doručení,“ popisuje Ivo Velíšek, CEO DODO pro Českou republiku a Slovensko.